Beea!!! <33

Tjeeenare! :D

Nu är det Bea som skriver och inte Madde. Mwahahahahah! Har ni saknat mig? Det kanske ni inte har då men ändå. Jag har precis duschat så jag är blöt i håret. Men min kropp är torr... och insmörjd (bara så ni vet jag har torr hud och det är inte så kul). Jag säger bara en sak:
PÅÅÅSKLOOOV YEEEEEEEEEEEEEEEEY!!!!!!!!!!!
Jag tänkte lägga ut en bild på mig själv så ni vet hur jag ser ut.



Mwahahahahah ni ser inte mitt ansikte. Men ni ser min kropp! xD
Igentligen är det försent att skriva det här men det här 1 april idag se upp för skämten! Hehe.
Kommentera gärna.

puss&kram' :*


Kommentarer
Postat av: Bellz :D

Moahahahha! Den bilden tog jag! :D

2012-04-08 @ 17:23:28
URL: http://dilett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0